StadtRandBild | Podobe mestnega obrobja
Industriegeschichtliche Spuren­sicherung und Fotosafari in Villach/Beljak
Samstag und Sonntag | Sobota in nedelja › 05 & 06 JUNI 2021

Die bemerkenswerte proletarische Geschichte der Stadt Villach/Beljak steht im Mittelpunkt dieser Wanderung und fotografischen Spurensuche. Unter der Leitung des Zeithistorikers und Kenners der lokalen Arbeiterbewegung, Werner Koroschitz, führt die Zeitreise zu ehemaligen Manufakturen, vorbei an Hammer- und Ziegelwerken sowie den ärmlichen Arbeitersiedlungen im Nordosten der Stadt.
Die von den Teilnehmer*innen aufgenommenen Fotos werden in einer Postkartenedition aufgelegt und auf der UNIKUM-Webseite veröffentlicht.
Zuvor gibt die deutsche Fotografin Anja Bohnhof in einem virtuellen Seminar Anleitungen zur Schärfung des fotografischen Blicks.
Tematsko središče pohoda in iskanja sledov s pomočjo fotografij je opazna proletarska zgodovina Beljaka. Pod vodstvom zgodovinarja in poznavalca lokalnega delavskega gibanja, Wernerja Koroschitza, nas potovanje skozi čas popelje do nekdanjih manufaktur, mimo fužin in opekarn ter siromašnih delavskih naselij na severovzhodu mesta. Posnetke pohodnikov bomo izdali v ediciji razglednic in objavili na spletni strani UNIKUM-a.

Eine kleine Fotokunde von ANJA BOHNHOF
Die deutsche Fotografin und Designerin ANJA BOHNHOF gibt in zwei kurzen Videos eine Einführung zum Wesen der Fotografie sowie inhaltliche und gestalterische Hinweise zur Fotosafari an Villachs Peripherie. Die Dokumente stehen auch zum Download zur Verfügung, dienen jedoch ausschließlich Studienzwecken im Rahmen der Fotosafari STADTRANDBILD. Veröffentlichungen (einschließlich Veröffentlichungen im WWW), Weiterleitungen, Verbreitungen und andere Verwendungen sind ausdrücklich nicht gestattet.
Die Teilnehmenden sind eingeladen, ihre Eindrücke und Perspektiven der Wanderung fotografisch festzuhalten und eine Auswahl von maximal 10 Bildern an das UNIKUM zu schicken. Im Anschluss wird in Zusammenarbeit mit ANJA BOHNHOF eine Postkartenedition mit ausgewählten Fotos aufgelegt und den Mitwirkenden kostenlos zur Verfügung gestellt.
Auf eine rege Teilnahme freuen sich Anja Bohnhof, Werner Koroschitz und sich das UNIKUM-Team.

Nemška fotografinja in oblikovalka ANJA BOHNHOF v dveh kratkih videoposnetkih govori o bistvu fotografije ter predstavlja možne pristope za fotografski pohod na obrobju Beljaka. Dokumenti so na voljo tudi za prenos, vendar izključno za uporabo v okviru fotografskega safarija STADTRANDBILD/PODOBE MESTNEGA OBROBJA. Objave (vključno z objavami na WWW), posredovanje, distribucija in druga uporaba niso dovoljeni.
Udeleženci so vabljeni, da fotografsko zabeležijo svoje vtise in poglede na pohodu ter pošljejo izbor največ 10 fotografij na UNIKUM. Nato bomo v sodelovanju z ANJO BOHNHOF z izbranimi slikami izdali edicijo razglednic, ki bo udeležencem na voljo brezplačno.
Anja Bohnhof, Werner Koroschitz in ekipa UNIKUM se veselijo živahne udeležbe.

Fotosafari
STADTRANDBILD
Das Wesen der Fotografie Fotosafari
STADTRANDBILD